Lucky Bastard!

Dalam hidup kadang-kadang memang banyak benda kebetulan. Orang putih cakap, coincident. Benda ni jadi hari Khamis lepas. Gua biasanya akan bawak laptop g keje kalau gua buat report sahaja hari tu. Sahaja OK!. Tapi Khamis lepas, gua tak ingat gua buat report. Tapi yang peliknya aku bawak laptop pagi tu. So buat macam biasa. Pasal aku tak keje fieldwork pagi tu, melanguk depan laptop. Sampai pkul 12.00pm.

Tetiba ada orang call. Suro call balik. What? Apesal pulak? Gua mula tak sedap hati. Dengan pantas, mata gua cari jadual report Fresh Item atas meja. Mata gua tertumpu kat barisan Khamis 12 Mei. ASHRUL BIN MD SOM. Sial!. Turn gua buat report

p/s: Normally, gua dah ready buat draft report malam sebelumnya. OK. Hari tu, pukul 12.00pm baru start. Sebelum pukul 3.00pm dah siap!. Fine. Your'e LUCKY BASTARD!.

Comments

Popular Posts