W8.


Secara relatifnya, sejak dulu lagi gua merupakan pengguna tegar sistem operasi Windows. Pada gua, sistem operasi Windows ni senang hendak digunakan. Berbanding dengan Mac atau Ubuntu, gua kurang pasti perbezaannya kerana gua memang belum berkesempatan nak explore. Selepas kemasyhuran generasi XP, dan kegagalan besar Vista, gua rasa pengalaman menggunakan Windows 7 adalah kepuasan pada tahap paling optimum. GUI die pun cool berbanding XP.

Dan kini, sekumpulan jurutera Windows sedang berusaha keras membangunkan sistem operasi baru yang dinamakan Windows 8 atau ‘W8’. Pelancarannya mungkin tahun depan. Lu orang boleh lihat perkembangan projek Windows 8 dan melihat beberapa elemen-elemen menarik dalam produk sistem operasi terbaru mereka dalam blog rasmi mereka. Enjoice!

Comments

Popular Posts