Aku Tak Suka #008: Emo Bila Offense Dengan Ignorant.

Emo dengan aku boleh dikatakan irama dengan lagu. LOL. Kalau ada benda yang buat aku offense, aku refleks untuk terus emo on the spot. Kadang-kadang benda tu akan jadi worst. Padahal kalau fikir-fikir balik, benda kecik je kot. Aku tak akan berfikir dengan waras bila emo. RAAAGGGEEEEE..Normally macam tu kan?. Maybe aku akan attend kelas Anger Management lepas ni. LOL

Ni pun 'EMO' jugak, tapi ni BANGANG!.

Apa yang buat aku emo? IGNORANT!. Yes. Exactly. Pebenda ignorant ni? Ignorant ni adalah orang yang bengap, tak de knowledge, tapi bercakap macam dia pandai dan tau semua. FUCK!. Benda ni selalu jadi. Tak kira masa. Pada aku, kalau kau tu bengap, jangan lah menampakkan kebengapan kau depan orang lain. Ni tidak, tak tahu hujung pangkal cerita, boleh sembang or TALK BRAG pasal benda tu. Macam nak bersyarah pulak kan?. Orang ni sama macam tin kosong macam aku post dulu. Sangat annoyed OK?

Kalau aku diberi peluang, aku nak je belasah orang-orang ni kaw-kaw, pastu baru bagi nasihat kat dia. LOL. Baru macam filem aksi sikit. Baru langsi!. Benda-benda macam ni memang selalu berlaku dekat sekeliling kita. Makhluk bernama homosapiens ni macam-macam kan? Lagi-lagi yang kepala dunga macam tu. So kena terima. Orang cakap, homosapiens jenis ni sembang je kencang. Tapi habuk pun tarak!. 

p/s: Conceit, more rich in matter than in words, brags of his substance: they are but beggars who can count their worth - William Shakespeare

Comments

Popular Posts