Finally The Rock Has Comeback!


Dwayne 'The Rock' Johnson membuat kemunculan terbarunya dalam edisi Raw di Anaheim 14 Februari lalu selepas 7 tahun  meninggalkan WWE. (Dulunya WWF). The Rock ada sign kontrak untuk menjadi hos dalam edisi Wrestle Mania XXVII, iaitu PPV terbesar dalam kalender WWE. Dayum!. Pada aku, ini strategi Vince McMahon untuk melariskan Wrestle Mania, pasal bagi aku, populariti WWE dah semakin merudum giler sekarang ni. Dulu aku memang minat giler dengan wrestling. LOL


Pada sesiapa yang fan wrestling dulu, bagi aku zaman WWF Attitude adalah zaman terbaik wrestling. Dari segi jalan cerita, aksi-aksi, karekter-karekter yang ada time tu. Time tu rebellious giler, jalan cerita Austin vs McMahon pada aku memang genius giler. Ragggeeeeee! LOL. You name it, Mankind, DX, The Rock, The Undertaker, Triple H, dan paling penting, The Toughest SOB Stone Cold Steve Austin. Dayum!.

Comments

Popular Posts