F.L.O.M

F.L.O.M. Ape kes?. Benda ni dah tersebar luas lama sebenarnya. Awal tahun ni. Ia merupakan antara Divisyen  baru yang ditubuhkan dalam Jabatan Perdana Menteri yang didedahkan sendiri oleh pegawai kerajaan yang bertugas di JPM. LOL. Sumber awal adalah dalam blog politik, Tukar Tiub:-


"Semakan yg aku buat di laman web Jabatan Perdana Menteri mendapati kini telah ditubuhkan satu bahagian baru yg tidak pernah ada sebelum ini iaitu Bahagian Wanita Pertama Negara yg disamarkan sebagai FLOM Division (First Lady of Malaysia Division). Boleh rujuk pautan ini:

http://www.pmo.gov.my/?menu=page&page=1947


Menurut seorang kawan aku yg bertugas di JPM, penubuhan Bahagian baru ini khas utk menguruskan urusan Rosmah Mansor, yg sebelum ini tidak pernah wujud.

Harap kau boleh dedahkan perkara ini kerana Isteri Perdana Menteri selayaknya tidak diperuntukkan utk memiliki satu Bahagian khas dlm JPM yg mana gaji para pegawai dibayar dgn menggunakan dana awam."


Lepas tu, rakyat marhaen yang curious pantas menelefon JPM untuk bertanyakan lebih lanjut mengenai FLOM nih? PWNED!. Paling awal yang buat benda ni aku rasa Hanief. LOL. Ni antara cubaan-cubaan Hanief untuk mendapatkan beberapa maklumat daripada JPM directly. LMAO!




Cara dia melayan agak fishy kan? Semua nak mengelak. Macam FLOM ni rahsia besar kerajaan. Paling menarik, PAUTAN yang menunjukkan direktori FLOM di laman web JPM telah DIBUANG. Lagi PELIK!. Tapi rakyat marhaen tak BODOH. Segala bukti ada. PWNED!.

Comments

Popular Posts