Survivor


Gua jenis yang simpan jambang. Pasal gua malas nak shave gua punya jambang. Ade jambang baru la Maskulin. Se-maskulin David Beckham gambar atas. Setuju. Tapi mostly, gua dapat feedback buruk mengenai menyimpan jambang oleh masyarakat sekeliling. Hah! Gua punya dearest pun akan tegur kalau gua dah berjambang. Ayat dia padu, berbaur arahan.

 "Nanti jangan lupe shave. Nanti orang cakap I xreti jaga U". 

Tapi ada feedback yang gua terima daripada member gua. Biasalah, nama pun member. Perangai sekor-sekor macam syaiton. LOL. Masa tu dah nak dekat seminggu dah tak shave. Dah macam contestant Survivior kat CBS tu. Hari ke-25. HAHAHAHA..... Bila jumpe member gua, menganjing gua tak ingat time tu. Dia cakap..

"Lu ni mcam orang hilang bini aku tengok".

Sungguh longkang ayat tu. Esoknya gua shave. Sial!.

Comments

Popular Posts