Bahasa Pengaturcaraan.

 
Memandangkan aku mementingkan ‘kesempurnaan’ paparan dalam blog aku ni, jadi pemilihan saiz font dan jenis font amat penting untuk memudahkan aku dan pembaca lain membaca blog ni. Pilihan saiz font dalam blog ni macam setan aku tengok. Kalau amik ‘normal’ besar sangat. Kalau amik ‘small’ pulak, halus la sangat. Sudahnya aku terpaksa edit content blog aku dalam kolum HTML untuk dapatkan saiz font yang ideal. Banyak kerja kan? Pundek! Lepas tu, kalau aku buat link, tiba-tiba display lain pulak. Macam setan! Yang tu malas aku nak godeh dah!

Ada blogger yang tak pernah fikir benda ni, kadang-kadang die punya background hitam font pulak kejap besar, kejap kecik. Lepas tu warna striking. Macam setan! Memang aku tak baca. Cuba buat nice and simple kan senang nak baca. Ye dak?

Comments

Popular Posts