Crush #005.


Agaknya dah berapa kurun tak pernah sambung cerita pasal ni. Kakaka! Mungkin aku tak berapa nak ingat sangat crush no.5 aku ni. Tapi takpe. Cerita saja lah. Crush no.5 hadir ketika dijaman belajar jugaklah. Kirenya sepanjang 3 tahun tu aku ada 2 orang crush. 1 yang dengan ex aku. 2 dengan  die. Aku namakan die SN sajalah. SN aku jumpa masa aku masuk pertandingan futsal anjuran Fakulti masa tu. Tengah-tengah tournament tu, aku mula terperasan minah tu macam dok memantau perjalanan tournament tu. Aku risik-risik dengan member aku, rupanya minah ni antara AJK tertinggi Hari Terbuka Fakulti tu. Patutlah macam mandur aku tengok.

SN ni orangnyer ‘chinese look’ sikit. Berkaca mata. Rambut straight sampai bahu. Peh! Memang lawo. Naik kereta Kelisa. Dan perkara paling menarik tentang SN ni die merupakan antara student paling power dalam Fakulti aku. Pesen tiap-tiap sem dapat Dean List (DL). Pada pendapat aku, memang kena la kepoweran die dengan muka comel die tu. Kakaka! Memandangkan die power dalam study, jadi aku ni ade rasa rendah diri sikitla nak usha minah ni. Pundek betul!  Lagipun aku dah couple dengan ex aku. So nak taknak jamu mata dari jauh jer la. Kakaka! 

Sekarang ni dah lost contact. Lepas grad, die keje kat ExxonMobil. Power tak power la keje die. Kalau aku nak masuk MNC, entah-entah IQ Test pun dah fail. Dang!

Comments

Popular Posts