Aku tak suka #005: Blog ada lagu.

Anda suka baca blog? Yes. Aku SUKA. In fact, aku habiskan sebahagian masa aku untuk membaca blog. Kerana aku suka membaca dan aku seorang yang internet junkie. Kalau kau ajak aku pergi shopping complex, daripada windows shopping yang mematahkan kaki aku, aku lebih rela duduk dekat MPH, Kinokuniya, Popular, Harris et cetera

Back to main topic. Aku paling RAGE kalau blog ada lagu. LOLS. Ok, aku tak salahkan korang. Kan? Aku tengok, blog-blog perempuan yang suka buat benda ni. Kan? No offense. Aku bukan seksis ok? Ni based pemerhatian aku.

"Blog aku, aku punyer suke la!".

HAHAHA...ok. Fine. Cuma aku kalau masuk blog yang ada lagu macam irritating skit. Yela, kalau lagu best tak pe. Ni masuk-masuk blog, lagu Shahir la, Adam la, WTF?. LOLS. Dahla clash dengan lagu yang aku dengar kat laptop, dan satu lagi kerja nak cari mana playlist dalam blog tu yang memainkan all those damn songs. Kalau main page je takpe, ni setiap aku buka page, akan keluar lagu daripada playlist korang. RAAAAAGGGEEEE!!

Comments

Popular Posts