Crush #003

Aku dah gian untuk berblog. Serious!. LMAO. Just want to share je orang kate. Orang kate la. Bukan saya kate. Ok. This is my crush no 3. Selepas aku dok cita first and second few entry ago, so hari ini di Hari Thaipusam yang indah aku nak cerita part ketiga. LOLS. Bercakap pasal Thaipusam, jalan jem ok?. Aku paling frust jalan jem. Nasib baik rider, kalau bawak kete, aku pun Wail! Wail! sama dengan diorang. Gurau. No offense.

Crush ketiga hadir tatkala aku bergelar abang senior kat EC. Chewah!. Yela. Bayangkan. Aku habiskan masa nearly 5 tahun dari 1998-2002 kat sana, then sambung pulak form 6. Giler kentang!. Hahaha.... Kire super senior la. Don't question about my loyalty ok?I'm a loyal person. As long u don't give me a shit.

Masa tu aku upper 6. Tahun 2004. I'd crush on budak lower 6. Wow!. Like I said, sekolah aku sekolah lelaki, so jarang sangat nampak perempuan. Tapi time form 6, batch aku ramai giler yang masuk EC. Sampai masa awal-awal pendaftaran dulu (lower 6), kitorang belajar kat dewan. Aku tak tahu ni revolusi ke hape? Memang ramai giler time tu. So ramai giler la aweks-aweks yang ade kat situ. Variety tau. hahaha...tapi pelik jugak, tak de pulak story crush aku time tu. Penin-penin.

Back to story. Time upper 6, aku belajar dekat blok bangunan lama. Yang mengadap Jln Sg. Chat tu. Nak dijadikan cerita, time form 6 cikgu-cikgu ade 'brainwash' budak-budak Melayu untuk jadi pengawas sebab diorang tak nak Cina yang conquer lembaga pengawas time tu. Aku pun tak sure kenapa. Rasis doh gua rasa. Biar jela Cina tu nak jadi pengawas. Bukan die boleh nak hijack sekolah pun. Ingat BTN pe? Nak rasis-rasis. So aku tolak offer tu. Pada aku mengarut jek. Kalau minat, dah lama aku jadi pengawas. Fuck pengawas. LOLS.

Tapi agak menyesal aku tak jadi pengawas time tu. T T. Sebab apa? Sebab aku ade crush dengan budak trainee pengawas. LOLS. Kalau aku jadi pengawas boleh la aku usha dengan lebih dekat kan? LMAO. Tapi orang cakap semua tu takdir dan waktu kan. Ok, aku get along je benda tu. Aku tak tahu macam mane aku boleh crush on that girl. Aku suka doh tengok die. Maybe pasal dia macam decent kot. Typical budak-budak baik.

So lepas tu, aku pun try la usha. Berbekalkan kabel-kabel pengawas yang aku ada (budak kelas upper 6 aku ramai jadi pengawas), aku pun dapat nombor die dari best friend aku. Dapat no phone, aku pun message la die. Kate nak kenal. Chewah!. Suprisely, die agree. So start ari tu, boleh dikatakan everyday aku akan message die. HAHAHA.

Normally. Kalau aku suka, aku susah nak terus terang. That's the hard thing ok. To confess!. Aku akan expect die boleh tau. Leh cmtu? LOLS. Tapi dulu aku memang susah kalau bab awek-awek ni. PHAILLED!. Yela, maybe background aku. Dahla pendiam, pastu sekolah lelaki. Pastu macam katak bawah tempurung. Tak nak bersosial. Padan muka aku. LMAO.

Tapi at least aku ade anus nak jumpa dia. Itu pengalaman paling sengal pada aku. Aku decide nak show up myself dekat dia. Usually pengawas ade la tugas-tugas menjadi pengawal. Kadang-kadang dekat perhimpunan, dekat pagar sekolah, dekat kantin as i experienced myself time dekat primary school. Tak percaya?

Prefect Board SK Tmn Suria

Selalunya dia akan jaga kat kantin. So aku show up la myself kat situ. LOLS. Shitbrix. Aku tak tahu macam mane aku ade guts untuk berjumpa dia. Sebab selama ni aku message dia je kan? Dia ni smart ass jugak orangnyer. Macam aku. So aku bleh masuk la kepala dia. Kira boleh hang la. LOLS. Bila aku jumpa dia, aku cakap la aku yang selalu message dia. Aku rasa macam nak pitam doh. LMAO. Pastu aku blah. Start ari tu, aku dah tak jumpa dia personally. Jenis main jeling-jeling je. Buat-buat tak nampak je kadang-kadang. HAHAHA. Padahal...Haiihh...

Until lepas sekolah pun aku still keep in touch dengan dia. Dia masuk upper 6 sekejap je, then dia masuk Poli. Time dia kat Poli, aku dah jarang dah message dia. I just browsing through Friendster at that time pasal kat situ ade la update sikit-sikit kan? That's why.

Perkara kedua paling kelakar aku rasa aku pernah bagi edit gambar dia. Aduh!. Aku pun tak tahu kenapa aku buat macam tu. Fikir-fikir balik, sengal jugak aku. At that time, birthday dia. So aku cakap jela adiah or present besday. LOLS. Ada satu hari tu aku dah agak dah dia ada bf. Time tu aku part 4 UiTM kot. Aku tak sure sangat. So aku just tanya jela, dia mengaku memang ada bf. Melepas. LOLS. Kira aku terkesima sedikit la. Tipu la kalau aku tak rasa ape-ape kan? Ko ingat aku hati batu ape? LOLS. Pasal dah lama sangat kan. On & off. So aku malas la nak get along benda tu panjang-panjang sangat. Anggap tak de jodoh. OK? Tapi satu je aku puji dia. Dia sekarang berusaha untuk jadi muslimah yang lebih pious.

That's the best thing 'bout her. Aku? Ntahla. Aku bukan kata aku ni baik sangat tak nak berubah. Tapi tak salah untuk berubah menjadi lebih baik. Aku rasa few friends aku je yang tau aku suka dia. Yang lain aku tak de cerita sangat. This is personal kan? Tapi in the end, for me this just another pieces of my life. I can share it through this blog. ^^.

p/s: dengar dia dah tunang. Bila nak kahwin? Jangan lupa jemput ^^.

Comments

Popular Posts