Crush #002

Ok. First crush aku dah story. Now, second plak. Like I said, crush no 2 aku happens when i'm in form 4. Tingkatan 4 ok?. Aku sekolah EC. Or Maktab Sultan Abu Bakar. Nak dijadikan cerita, aku memang seorang yang agak pendiam dan tak berketerampilan time kat sekolah. Honestly. Awek? Tak pernah terfikir. Apa yang aku tau, aku enjoy jer pergi sekolah.

"Yela, ko dok sekolah lelaki. Memang susah nak jumpa awek. No wonder!".

Not true. Daripada form 1 hingga form 3, aku normally akan naik bas sekolah. Bas sekolah 'Pak Isa'. Bas tu still ada hingga ari ni. Cuma aku rasa dia dah ade pekerja kot. So orang lain yang bawak bas die. Dulu Pak Isa ni bawak bas punya la buruk. Gile reban doh!. LOLS. Tapi sejak form 3 aku rase dia dah start bawak bas sekolah yang standard bas ekspress. Ada air-cond. First time dia bawak semua dok teruja cam jakun tak pernah naik bas. ROFL.

"Woit. Ape hal nak cite bas berjela-jela. Meleweh siak!"

LOLS. Nak di jadikan cerita, aku CRUSH on someone yang naik bas sama aku. Dayum!. Nak kata lawa, hmmmm...pada aku lawa kot. Tapi kalau fikir-fikir balik, tak de la cun. LOLS. Tapi aku tak tahu kenapa aku suka dia at the first place. But, she's caught my eyes bro!. Tapi dia ni agak tomboy. Cuma kinda cute! ^^. Yang penting chinese look die wat aku best sangat tengok dia. Aku fikir dia tomboy pasal dia usually hang dengan budak laki. Even normal place dalam bas pun dia akan pilih seat yang second last. Seat last confirm budak-budak mangkuk dalam sekolah yang akan choose those fucking seat kan? Hahaha...

Like I said kan, bila aku dah start onto someone aku akan terus fikir pasal dia. Ade sekali dia datang dekat area-area rumah aku, aku menyorok bila nampak dia. Pasal aku fikir time tu aku messy sangat. LOLS. Yela, korang faham-faham je la, budak-budak bila dah main memang la nampak kusut dan kotor kan? Budak degil kata kan.

Aku mula suka dia start form 2. Dalam setahun jugakla aku memendam perasaan tu. Chewah!. Pasal start form 4 aku dah tak naik bas lagi. Aku sekolah EC, dia SETA, so masa untuk 'bersama' dia tu leh kurang precious la. Pasal dia turun sama tempat dengan aku kan? Sekolah kitorang dekat.

Nak jadikan cerita, time tu bulan puasa. Ramadhan al-Mubarak ok?. Normally time bulan puasa la orang dok sibuk tulis kad raya & hantar kat post office kan? Aku pun tak terlepas. LOLS. So aku carila kad yang paling cool di Kg. Melayu satu petang tu. Dah dapat, aku compose la ayat jiwang-jiwang sket. Time ni aku form 4. Lebih kurang dah beberapa bulan tak jumpa dia pasal as I mention just now, aku tak naik bas lagi. So aku tak jumpa dia la mcm dulu.

Compose punya compose, aku dapat 1 idea pulak. Nak gunting karektor komik APO?. Awek pakai spec. Sebijik macam dia. So aku terpaksa la korbankan majalah APO? tuh. Aku gunting aku tampal la lukisan awek cun tu kat tepi-tepi kad raya tuh.. So sweet la sangat. Lepas abes compose tuh, then tampal la setem 20 sen kt corner letter. Suddenly aku start fikir. Alamak!. Aku takde alamat dia! BODOH!. Macam mane nak antar??.

p/s: Last-last aku buang kad tu. LOLS!.

Comments

Popular Posts